Essie nagellak


Waarschijnlijk heeft elke beautyblogger wel een lakje van Essie in haar stash. Essie nagellak is bij vele vrouwen geliefd en daarom zie ik ook veel reviews van dit nagellakmerk voorbijkomen. Ook ik ben erg enthousiast over de lakjes! Ik vind ze er mooi uitzien en ze lakken onwijs fijn, zelf heb ik 5 lakjes van Essie en die wil ik graag aan jullie laten zien.


Zoals ik al zei heb ik 5 lakjes van Essie (er ligt 1 bij een vriendin dus die staat niet op deze foto). Van links naar rechts: For the twill of it - Spin the bottle - Sole mate - Twin sweater set.


For the twill of it
Tja, wat voor kleur is dit? In elk licht is dit lakje anders, groen, paars, blauw, grijs.. Het lakje is moeilijk te omschrijven, maar ik kan je wel vertellen dat ik hem erg mooi vind! Deze was trouwens in de sale, dus betaalde ik de helft. €4,99


Spin the bottle
Een prachtige nude kleur die in 2 laagjes perfect dekt. Als je op zoek bent naar een mooie nude kleur die lang blijft zitten, zou ik zeker even een kijkje nemen naar dit lakje van Essie! €9,99


Sole mate
Dit is de kleur die ik hier op de foto op mijn nagels heb, een diep paarse kleur. Ik denk dat dit samen met Blanc (een witte nagellak) mijn favoriete lakje is van mijn 'collectie'. €9,99


Twin sweater set
Een echte must voor je nagellak stash is toch wel een rood lakje. Deze van Essie is een mooie klassieke rood die mooi dekt in 2 laagjes. Ook deze kocht ik in de sale. €4,99


Blanc
Als laatste dit witte lakje. Zoals ik al zei is dit 1 van mijn favorieten van mijn 'collectie'. Ik was al een tijd opzoek naar een mooie witte nagellak, toen ik deze van Essie zag twijfelde ik geen moment en nam hem mee! €9,99

Wat vind jij van Essie?

11 opmerkingen:

  1. Die witte en de rode vind ik echt prachtig! Essie is zo'n fijn merk, ik heb zelf 1 lakje!
    liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vorige week voor 5 euro een heel mooi roze lakje van essie bij de DA gekocht! Heel fijn. Ik had ook al een rode :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love Essie! Zelf heb ik één lakje van dit fantastische merk: Tart Deco! Een onwijs leuke kleur, ik draag 'm echt ontzettend vaak. Liefs, Suzanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren! Ik ben gek op nagellak van Essie vind vooral de kleur Watermelon erg mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spin the bottle vind ik een leuk kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Essie is zo'n fijn merk! Ik koop ze ook heel vaak bij de Etos met 50% of die ene keer bij de big bazaar :D blanc & spin the bottle lijken me heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind vooral Spin the Bottle mooi van kleur! Ik heb nog geen een Essie lakje :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleuren! Essie is enorm fijn! Ik heb er zelf één kleurtje van. The more the merrier, heb jij die misschien toevallig ook? :)

    BeantwoordenVerwijderen